จาก Web Design http://www.freedomofcreation.com/for/janne-kyttanen-designs-a-new-packaging-for-loreal
เขียนโดย FOC 19 May 2006
แปลสรุปความโดย อิศราวุธ ไชยโยกาศ รหัสนักศึกษา 5213000481 กลุ่มเรียน 102
Contact E-mail : eidsaravut@mail.com
Publish Blog : http://eidsaravut-arti3314.blogspot.com/
รายงานวิชา Arti3314 การออกแบบกราฟิกสำหรับบรรจุภัณฑ์
วันที่ส่ง 17 สิงหาคม 2554
ที่มา http://www.freedomofcreation.com/for/janne-kyttanen-designs-a-new-packaging-for-loreal
L’Oreal group is the global leader in cosmetics and has over a century of experience in the business. With 58 offices throughout the world, L’Oreal distributes its 18 brands in 130 countries. Helena Rubinstein, one of the key brands of the group, wished to have a special package design made for the launch of its new ‘Gold Future’ eye reviver cream.
Freedom Of Creation designed and produced 66 pieces of this unique packaging out of flexible nylon, with a gold finishing layer.
L'Oreal กลุ่มเป็นผู้นำระดับโลกในเครื่องสำอางค์และกว่าศตวรรษจากประสบการณ์ในการดำเนินธุรกิจ กับ 58 สำนักงานทั่วโลก L'Oreal จำหน่าย 18 แบรนด์ของ บริษัท ใน 130 ประเทศทั่วโลก
Helena Rubinstein, หนึ่งในแบรนด์ที่สำคัญของกลุ่มที่ประสงค์ที่จะมีการออกแบบแพคเกจพิเศษสำหรับการเปิดตัวของครีมประเภทฟื้นฟูสภาพผิว ชื่อว่า " Gold Future "
อิสระภาพในการสร้างการออกแบบและผลิตภัณฑ์ชิ้นที่ 66 ที่ออกบรรจุภัณฑ์ที่เป็นไนลอนที่มีเอกลักษณ์เฉพาะตัว และสร้างความยืดหยุ่นให้กับชั้นผิวทอง
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น